Skip to content
Šiame puslapyje...

Atstovavimas VU

VU Taryba

Studentų atstovai – Neda Žutautaitė, Justinas Kondratas

VU Taryba – Universiteto valdymo organas, kuris prižiūri, ar Universiteto veikla ir valdymas atitinka Universiteto misiją, veiklos tikslus, uždavinius ir principus, bendruosius akademinius interesus, Statute nustatytus viešumo ir atskaitomybės visuomenei reikalavimus.

Ataskaitiniu laikotarpiu keitėsi Tarybos sudėtis dėl pasikeitusio išorinio studentų atstovo.

Skirta parama studentų sintetinės biologijos konkursui-projektui iGEM. Tvirtinti infrastruktūriniai projektai, skirti fakultetų plėtrai, Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto Mokslo centrui, numatant lėšas ir naujų bendrabučių plėtrai ateityje. Atnaujinta Universiteto darbuotojų darbo užmokesčio tvarka, patvirtintas Universiteto biudžetas 2022 metams, kuriame numatytos papildomos lėšos psichologinei pagalbai ir konsultacijų teikimui Universiteto bendruomenei, padidinta stipendijoms skiriamų lėšų suma. Tvirtinta Vilniaus universiteto 2021 metų veiklos ataskaita ir 2021 metų pajamų ir išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaita.

VU Senatas

Studentų atstovai:

  • Senato kolegijoje – Arnoldas Solovjovas
  • Studijų komitete – Kornelija Buivydaitė, Julija Jarutytė, Justas Kvederavičius
  • Kokybės ir plėtros komitete – Ugnė Bičkauskaitė, Andželika Jankauskytė, Vanesa Ražinskytė
  • Mokslo komitete – Arnoldas Solovjovas, Daniel Šematovič

VU Senatas – Universiteto valdymo organas, sudarytas iš VU akademinės bendruomenės narių. Senatas yra atsakingas už studijų kokybės priežiūrą ir gerinimą, kultūros, mokslo, tyrimų ir dėstymo laisvės puoselėjimą Universitete. VU Senato darbą organizuoja Senato kolegija, kuri svarsto VU Senato darbotvarkes ir teikia joms siūlymus, atsako už vadybinę darbo dalį, tačiau jokių sprendimų nepriima. Senato darbas yra suskirstytas į 3 pagrindines veiklos sritis. Studijų, Mokslo bei Kokybės ir plėtros komitetai nagrinėja savo veiklos sričiai aktualius klausimus ir išvadas teikia tvirtinti VU Senatui. Ataskaitiniu laikotarpiu vyko išvažiuojamieji VU Senato mokymai.

Studentams aktualiausi Senate svarstyti klausimai:

Svarstyta: Naujo Senato rinkimai.

Nutarta: Naujo Senato sudėtis keičiasi iki 46 asmenų, įtraukiant po vieną atstovą iš VU sui generis padalinių – Šiaulių akademijos ir Verslo mokyklos. Padidėjus Senato narių skaičiui studentų atstovų skaičius padidėja iki 9.

Svarstyta: Naujų studijų programų įregistravimas.

Nutarta: Įregistruotos trys naujos pirmos (bakalauro) pakopos programos: Globalių iššūkių politika Tarptautinių santykių ir politikos mokslų institute, Kosmetinė chemija Chemijos ir geomokslų fakultete, Matematikos mokymas ir edukometrija Matematikos ir informatikos fakultete.

Svarstyta: Lyčiai jautrios kalbos gairės ir lyčių lygybės planas.

Nutarta: Gairės parengtos kaip priemonė, numatyta Vilniaus universiteto įvairovės ir lygių galimybių strategijoje 2020–2025 metams, kuri buvo tvirtinama ankstesniais metais Senato posėdžio metu. Gairės buvos aptariamos Senate. Susipažinti galima čia{target="_blank"}. Lyčių lygybės planas, po kelių posėdžiuose vykusių diskusijų buvo tvirtintas gruodžio mėnesio Senato posėdžio metu. Susipažinti galima čia{target="_blank"}.

Svarstyta: Rezidentūros studijų reglamento atnaujinimas.

Nutarta: Patvirtinti VU rezidentūros studijų reglamento atnaujinimai.

Svarstyta: Vilniaus universiteto savianalizė.

Nutarta: Kas septynerius metus vykstantis institucijos išorinis akreditavimas, kuriam yra atliekama institucijos, šiuo atveju VU, savianalizė. Savianalizė buvo pristatyta Senatui ir su ja bus susitinkama su ekspertais tolimesnei diskusijai.

VU Rektoratas

Studentų atstovė – Neda Žutautaitė

Rektoratas svarsto visus svarbiausius VU klausimus, prieš priimdamas sprendimus teikia pastabas ir komentarus iš padalinių bei teikia išvadas VU Tarybai, Senatui ir Rektoriui, kurie jas priima.

Ataskaitiniu laikotarpiu aptartas ir atnaujintas Doktorantūros fondo panaudojimo tvarkos aprašas suteikiant didesnę laisvę doktorantams naudoti savoms reikmėms skirtas lėšas, aptarta Sveikatos stiprinimo ir sporto koncepcija, kalbų politikos gairės. Svarstytas darbuotojų darbo užmokesčio tvarkos aprašas, aptartas mokymosi visą gyvenimą veiklų organizavimas Vilniaus universitete. Taip pat aptarta būsima darbuotojų skatinimo už indėlį į studijų kokybę tvarka, kuri prisidės prie didesnio įsitraukimo į studijų kokybės gerinimo procesus padaliniuose. Išklausyta metinė ataskaita, aptartas savianalizės dokumentas, kuris bus teikiamas instituciniam vertinimui. Nuolat dalintasi VU veiksmais ir planais dėl karo Ukrainoje. Studentų atstovė pristatė VU SA studentų mokslinių veiklų tyrimą ir Rektorate diskutuota apie tai, kaip kiekvienas akademinis padalinys gali prisidėti prie dar didesnio studentų į(si)traukimo į mokslines veiklas.

Vilniaus universiteto Senato sudaromosios komisijos

VU Centrinė ginčų nagrinėjimo komisija

Studentų atstovai – Ugnė Bičkauskaitė, Augustė Grakavinaitė, Simonas Granskas

Komisija nagrinėja skundus dėl padalinių ginčų nagrinėjimo komisijų sprendimų bei ginčus tarp studentų ir centrinės administracijos darbuotojų. Ataskaitiniu laikotarpiu įvyko 3 posėdžiai, kurių metu nagrinėti 2 pareiškimai.

VU Centrinė akademinės etikos komisija

Studentų atstovai – Jorigis Jonas Marčėnas, Ilijas Kulinič (iki 2022 m. kovo mėn.), Aistė Rinkevičiūtė (iki 2022 m. kovo mėn.), Dominyka Goldbergaitė (nuo 2022 m. kovo mėn.), Laura Mackevič (nuo 2022 m. kovo mėn.).

Komisija nagrinėja akademinės bendruomenės narių skundus dėl akademinės etikos pažeidimų. Ataskaitiniu laikotarpiu vyko 9 komisijos posėdžiai (iš jų 3 elektroniniai), kuriuose nagrinėti 6 pareiškimai.

VU Bendrųjų universitetinių studijų komisija

Studentų atstovės – Augustė Grakavinaitė, Andželika Jankauskytė

BUS (bendrųjų universitetinių studijų) komisija yra atsakinga už BUS koncepcijos įgyvendinimą Universitete, vykdo BUS dalykų įgyvendinimo stebėseną ir jų kokybės užtikrinimą.

Ataskaitiniu laikotarpiu įvyko 4 posėdžiai. Jų metu nagrinėti, svarstyti ir tvirtinti nauji bei atnaujinti BUS dalykai, vykdomi lietuvių ir anglų kalbomis. Šiuo laikotarpiu taip pat vyko BUS dalykų peržiūra: peržiūrėti seniausiai vykdomi BUS dalykai, išanalizuoti studentų atsiliepimai, pateiktos pastabos dalyko aprašų atnaujinimui. Posėdžių metu buvo nagrinėti 2020–2021 m. m. pavasario semestro studentų atsiliepimai apie atrinktus seniausius BUS dalykus, jų statistika bei analizė.

Ataskaitiniu laikotarpiu patvirtinti ir Senatui svarstyti teikti nauji BUS:

  • Augalai biologinės įvairovės kontekste;
  • Kurčiųjų kultūra;
  • Lytis kultūroje;
  • Mass Atrocities & International Intervention;
  • Medicininės chemijos pasaulis;
  • Muzika Europos kultūros kontekste;
  • Šeima visuomenėje: kaita ir įvairovė;
  • Šiuolaikinis menas.

Ataskaitiniu laikotarpiu atnaujinami ir priimti atnaujinti BUS:

  • Asmenybė ir jos tapsmas;
  • Bendravimo psichologija;
  • Psichologija;
  • Socialinė antreprenerystė;
  • Sociologija;
  • Taikomoji socialinė psichologija;
  • Žmogaus evoliucinė psichologija.

Ataskaitiniu laikotarpiu reguliariai peržiūrimi ir teikti koregavimui bei atnaujinimui BUS:

  • Azijos populiarioji kultūra;
  • Gyvūnų elgsenos pagrindai;
  • Politinė filosofija;
  • Skaitmeninė kultūra.

VU Centrinė rinkimų komisija

Studentų atstovė – Dominyka Goldbergaitė

VU Centrinė rinkimų komisija yra atsakinga už tinkamą Universiteto valdymo organų rinkimų organizavimą, išrinktų Senato ir Tarybos narių registravimą, Rektoriaus rinkimų rezultatų nustatymą.

Ataskaitiniu laikotarpiu vyko 9 posėdžiai, iš kurių 4 – nuotoliniai. Jų metu patvirtintos visų Vilniaus Universiteto kamieninių akademinių padalinių rinkimų komisijų sudėtys bei Senato rinkimų preliminaraus grafikas.

VU Emeritūros, afiliacijos ir garbės vardų komisija

Studentų atstovė – Julija Jarutytė

Komisija svarsto ir VU Senatui teikia tvirtinti kandidatūras gauti VU profesoriaus emerito, afilijuotojo profesoriaus, docento, mokslo darbuotojo ir garbės daktaro, alumno ar mecenato vardus.

Ataskaitiniu laikotarpiu vyko 3 posėdžiai, kuriuose buvo apsvarstytos 3 kandidatūros profesoriaus emerito (patvirtintos 2), 4 kandidatūros afilijuotojo profesoriaus (patvirtintos 4), 3 kandidatūros afilijuotojo mokslininko (patvirtintos 3) vardams suteikti, 2 kandidatūros dėl Vilniaus universiteto mecenato vardo suteikimo (patvirtintos 2), o garbės daktaro vardus nutarta suteikti prof. Andrew Bush ir prof. Thomas Chung-Kuang Yang.

Vilniaus universiteto rektoriaus įsakymu sudaromos komisijos

VU Priėmimo komisija

Studentų atstovė – Neda Žutautaitė

Komisija svarsto ir teikia Universiteto rektoriui tvirtinti dėstytojų ir mokslo darbuotojų kandidatūras akademinėms pareigoms užimti. Atsižvelgusi į studentų apklausas, dėstymo patirtis ir planuojamą akademinę veiklą, studentų atstovė, remdamasi aukščiau išvardytais duomenimis, siūlė tvirtinti ne visas kandidatūras.

VU Vienkartinių socialinių stipendijų skirstymo komisija

Studentų atstovai – Ieva Budreikaitė, Ieva Šiaudvytytė, Raimondas Šiškevičius

Vienkartinės socialinės stipendijos yra Universiteto skiriama parama studentams, susidūrusiems su sunkumais, kurie paveikė jų gyvenimus finansiškai: sunki studento ar artimojo liga, artimojo mirtis, negalia ir kitomis ypatingomis situacijomis. Ataskaitiniu laikotarpiu vyko 3 posėdžiai, kurių metu skirtos 86 stipendijos už 25 874 eurų sumą.

VU Vienkartinių tikslinių stipendijų skirstymo komisija

Studentų atstovai – Ieva Budreikaitė, Raimondas Šiškevičius

Vienkartinės tikslinės stipendijos yra Universiteto skiriama skatinamoji parama studentams, kurie aktyviai dalyvauja socialinėse, mokslinėse, kultūrinėse ar sportinėse veiklose bei savo pasiekimais atstovauja ir garsina Universiteto vardą. Ataskaitiniu laikotarpiu buvo skirtos 738 stipendijos už 92 463 eurų sumą.

VU Profesoriaus ir docento pedagoginių vardų teikimo komisija

Studentų atstovė – Ugnė Bičkauskaitė

Komisija svarsto ir teikia Senatui tvirtinti dėstytojų kandidatūras dėl pedagoginių vardų suteikimo. Ataskaitiniu laikotarpiu įvyko 1 posėdis.

VU Geriausių dėstytojų pripažinimo komisija

Studentų atstovas – Arnoldas Solovjovas

Komisija svarsto kandidatų veiklą ir teikia Rektoriui rekomendacijas dėl kandidatų pripažinimo geriausiais metų dėstytojais. Kandidatūras iš Vilniaus universiteto studentų siūlomų dėstytojų Komisijos svarstymui teikia kamieninio akademinio padalinio administracija kartu su VU SA padaliniu.

Ataskaitiniu laikotarpiu vyko 1 komisijos posėdis. Posėdžio metu iš padalinių siūlytų kandidatų išrinkta 15 geriausių Universiteto dėstytojų, kurie vėliau buvo apdovanoti Rektoriaus premija.

Geriausių 2021 m. dėstytojų premijos šiemet įteiktos:

  • Chemijos ir geomokslų fakulteto docentei Rasai Šimanauskienei;
  • Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto profesoriui Sigitui Urbonavičiui;
  • Filologijos fakulteto profesorei Julijai Korostenskienei;
  • Filosofijos fakulteto profesoriui Kristupui Saboliui;
  • Fizikos fakulteto profesoriui Mikui Vengriui;
  • Gyvybės mokslų centro docentei Renatai Gudiukaitei;
  • Istorijos fakulteto docentui Eugenijui Saviščevui;
  • Kauno fakulteto asistentei Jurgitai Astrauskienei;
  • Komunikacijos fakulteto docentui Viktorui Denisenko;
  • Matematikos ir informatikos fakulteto docentui Viktorui Skorniakovui;
  • Šiaulių akademijos docentei Vitai Juknevičienei;
  • Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto partnerystės docentui Romui Švedui;
  • Teisės fakulteto asistentei Dovilei Pūraitei-Andrikienei;
  • Verslo mokyklos profesoriui Mindaugui Laužikui;
  • Medicinos fakulteto profesorei Dianai Ramašauskaitei.

Vilniaus universiteto 2021–2025 m. strateginio plano įgyvendinimui

sudarytos grupės ir komisijos

VU 2021–2025 m. strateginio plano veiklos „Studentų pasirinkimo ir daugiakryptiškumo galimybių didinimas" įgyvendinimo darbo grupė

Studentų atstovė – Neda Žutautaitė

Darbo grupė suburta siekiant įgyvendinti studentų pasirinkimo ir daugiakryptiškumo galimybių didinimą, bakalauro ir vientisosiose studijose atveriant 60 ECTS laisvą pasirinkimą. Darbo grupėje teikti VU SA pasiūlymai pasirinkimo didinimui, paremtam užsienio universitetų gerosiomis praktikomis bei akademinės paramos, kuri bus reikalinga atlaisvinus studijų programas, sistemos gerinimui. Šiuo metu pasiekti pirminiai susitarimai, rengiama Vilniaus universiteto Studijų nuostatų naujinimo redakcija, kurioje bus apibrėžtos pagrindinės sąlygos tokiam studijų modelio organizavimui.

VU studijų kokybės vadovo atnaujinimo darbo grupė

Studentų atstovė – Dominyka Goldbergaitė

Darbo grupė suburta patvirtinus naują Universiteto strateginį veiklos planą, kuriame buvo numatyta atnaujinti turimą studijų kokybės vadovą. Šio vadovo atnaujinimas orientuotas į studijų kokybės gerinimo sistemos išsigryninimą, atsakomybių detalizavimą, vadovo suderinimą su ESG, rodiklių nustatymą ir kt. Darbo grupės susitikimuose dalintąsi mintimis apie studijų kokybę, sutvarkyta studijų kokybės vadovo įžanga, susitarta kokie procesai bus aprašyti. Darbo grupė pasiskirstė pareigas ir tęs darbą su šio vadovo atnaujinimu.

VU studijų tarptautiškumo iniciatyvų komisija

Studentų atstovė – Ugnė Bičkauskaitė

Komisijai yra teikiamos tarptautinių iniciatyvų paraiškos, kurias įvertinus priimamas sprendimas dėl lėšų skyrimo jų įgyvendinimui. Ataskaitiniu laikotarpiu įvyko 4 posėdžiai.

VU Edukacinių iniciatyvų komisija

Studentų atstovė – Neda Žutautaitė

Edukacinių iniciatyvų komisija yra naujai suburta komisija, kuri svarsto, tvirtina ir skiria lėšas dėstytojų iniciatyvoms, skirtoms gerinti studijų procesą, dalykus, jų dėstymą, didinti studentų įtraukimą bei įgyvendinti inovatyvias edukacines idėjas, kurioms ne visada pakanka standartinių resursų.

Šiais metais edukacinių iniciatyvų komisijoje patvirtintos 27 paraiškos ir iniciatyvos.

VU pedagogų rengimo plėtros komitetas

Studentų atstovė – Neda Žutautaitė

Komitetas sudarytas siekiant parengti Pedagogų ugdymo plėtros koncepciją Vilniaus universitete. Šiam tikslui pasiekti buvo organizuojamos XXI amžiaus pedagogikos koncepcijos idėjų generavimo sesijos Universiteto bendruomenėje, kuriose dalyvavo ir studentų atstovai.

Stipendijų komisijos ir darbo grupės

VU Stipendijų darbo grupė

Studentų atstovės – Lijana Savickienė, Neda Žutaitaitė

VU suburta darbo grupė Stipendijų nuostatų atnaujinimui, siekiant peržiūrėti šiuo metu egzistuojančias studentų paramos formas, efektyvinti dabartinį stipendijų skirstymą, numatyti tikslingas naujas tiek stipendijų, skirtų paramai, tiek skatinimui, formas. Darbo grupės veikla tęstinė, šiuo metu suplanuoti patobulinimai skatinamųjų stipendijų skyrime, keičiant stipendijos išmokėjimo tvarką ir nenumatant dviejų skirtingų dydžių. Taip pat paramos plėtimui kuriamas naujas stipendijos modelis, skirtas mažiausias pajamas turintiems studentams tam, kad jie galėtų ne dirbti, o studijuoti ir siekti akademinių rezultatų, suteikiant piniginę paramą visus metus kas mėnesį skiriant fiksuotą paramos sumą, o pasiekus tam tikrų pasiekimų – paskatinant papildomai.

VU 450-mečio stipendija

Studentų atstovės – Ugnė Bičkauskaitė, Ieva Budreikaitė, Raminta Klimaitė

VU 450-mečio stipendija yra Universiteto skiriama parama būsimiems studentams iš socialiai pažeidžiamų grupių. 100 būsimų studentų mokama 200 eurų stipendija pirmuosius studijų metus – nuo rugsėjo iki birželio mėnesio, siekiant mažinti socialinės atskirties problemą.

VU „Tech Hub" stipendijų komisija

Studentų atstovė – Neda Žutautaitė

Vilniaus universiteto Technologijų uostas (VU „Tech Hub") paskelbė konkursą dėl vardinės stipendijos už geriausią studijų metu parengtą baigiamąjį darbą. 300 eurų stipendija buvo skiriama baigiamųjų darbų autoriams šiose kategorijose:

  • "Technologijos visuomenės raidai" – už geriausią darbą, kuriame tiriami ir pristatomi technologiniai sprendimai, nulemiantys visuomenės raidą;
  • "Visuomeniniai iššūkiai naujųjų technologijų amžiuje" – už geriausią darbą, tiriantį robotizacijos, skaitmenizacijos ir dirbtinio intelekto poveikį visuomenės ir jos institutų vystymuisi;
  • "Inovacijos gyvenimui" – už geriausią darbą, kuriame siūlomas technologinis sprendimas visuomenės poreikiams tenkinti;
  • "Geriausias tarpdisciplininis darbas" – už geriausią darbą, kuriame nagrinėjamos aktualios sudėtinės problemos ir derinami skirtingų mokslų sričių tyrimo metodai.

Ataskaitiniu laikotarpiu įvyko 1 elektroninis komisijos posėdis, kuriame buvo išrinkti laureatai.

VU Kanados lietuvių vardinės stipendijos komisija

Studentų atstovė – Elena Pranevičiūtė

Stipendija yra skiriama Chemijos ir geomokslų, Medicinos fakulteto bei Gyvybės mokslų centro Chemijos, Biochemijos, Mikrobiologijos ir biotechnologijos bei Medicinos studijų programų gerai besimokantiems ir socialiai remtiniems I pakopos (bakalauro) 2–4 kursų, vientisųjų studijų 2–6 kursų ir II pakopos (magistrantūros) studentams. Ataskaitiniu laikotarpiu įvyko 1 šios komisijos posėdis, kuriame stipendija buvo skirta 3-ims studentams.

VU Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės vardinių stipendijų skyrimo komisija

Studentų atstovas – Daniel Šematovič

Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės (toliau – LDK) stipendijos tikslas yra paremti ir padėti Ukrainos Respublikos bei Baltarusijos Respublikos piliečiams, priimtiems studijuoti Vilniaus universiteto pirmosios, antrosios ir vientisųjų studijų programose. Ši stipendija yra skiriama tik pirmaisiais studijų metais. Rudens semestre buvo išdalintos 26 stipendijos. Rusijos karo Ukrainoje kontekste LDK vardinė stipendija buvo skiriama visiems Ukrainos Respublikos piliečiams, kurie dėl karo nusprendė savo studijas pratęsti Vilniaus universitete.

VU SBA įmonių grupės vardinių stipendijų skyrimo komisija

Studentų atstovas – Daniel Šematovič

SBA įmonių grupės vardinės stipendijos tikslas yra padėti nuo Baltarusijos Respublikos režimo represijų nukentėjusiems Baltarusijos Respublikos piliečiams, priimtiems studijuoti Vilniaus universiteto pirmosios, antrosios ir vientisųjų studijų programose bei norintiems įgyti aukštąjį išsilavinimą Lietuvoje. Ataskaitiniu laikotarpiu vyko vienas komisijos posėdis, kurio metu buvo skirta 16 stipendijų. :::

Nuolatiniai struktūriniai vienetai, komitetai ir komisijos

:::

Trečiosios studijų pakopos (doktorantūros) studentų atstovavimas

Ataskaitiniu laikotarpiu įvyko 2 susitikimai su doktorantais, VU rektoriumi ir mokslo prorektore. Susitikimų metu buvo aptariamos aktualiausios problemos, su kuriomis susiduria trečiosios studijų pakopos studentai.

Po antrojo susitikimo VU SA iniciatyva buvo suburta neoficiali VU doktorantų grupė, kurią sudaro bent po vieną atstovą iš kiekvieno VU akademinio padalinio. Šios grupės tikslas – analizuoti esamas III pakopos studentų problemas, numatyti prioritetus, gerinti VU SA III pakopos studentų atstovavimą bei teikti siūlymus galimiems iššūkių, su kuriais doktorantai susiduria, sprendimams. Grupė susirinkimus planuoja tęsti kas mėnesį.

Studijų programų komitetai

Studijų programų komitetai (SPK) yra akademiniai studijų programas koordinuojantys ir jų vykdymą prižiūrintys dariniai. SPK užtikrina studijų programos tikslų, ugdomų kompetencijų, turinio, metodų ir studentų pasiekimų vertinimų vientisumą ir tobulina studijų programą analizuodami studentų, dėstytojų, absolventų, socialinių partnerių nuomonę bei kitus studijų programų vykdymo kokybės rodiklius. SPK sudaro ne mažiau kaip 3 dėstytojai, bent 1 socialinis partneris ir bent 1 studentų atstovas.

Siekiant užtikrinti efektyvų studentų atstovavimą SPK buvo keliamos studentų atstovų kompetencijos: organizuoti centriniai bei padalinių mokymai, kuriuose studentų atstovai susipažino su SPK veikla, vykdytos nuomonės rinkimo ir posėdžių simuliacijos, susipažinta su kitų studentų atstovų patirtimis. Studentų atstovai taip pat laikė jiems skirtą testą, parodantį jų akademinių žinių lygį bei spragas. Ataskaitiniu laikotarpiu studentų atstovai rinko studentų nuomonę anketavimo, virtualių tikslinių grupių arba mišriuoju metodu, o surinkti ir susisteminti duomenys buvo panaudoti ir pristatyti SPK posėdžių metu.

SPK posėdžių metu dažniausiai buvo diskutuota studijų lankstumo, pasirenkamųjų dalykų, dalykų turinio bei aprašų naujinimo klausimais.

Akademinių reikalų prodekanų posėdžiai

Studentų atstovai – Margarita Aleksynaitė, Arnoldas Solovjovas

Akademinių reikalų prodekanų posėdžių metu ruošiamos teikti išvados ir rekomendacijos Universiteto studijų veiklai gerinti. Šiuose posėdžiuose dalyvauja visi už studijas atsakingi Universiteto kamieninių akademinių padalinių vadovų pavaduotojai bei studentų atstovai.

Ataskaitiniu laikotarpiu vyko 8 akademinių reikalų prodekanų posėdžiai. Posėdžių metu buvo aptarta studijų vykdymo eiga padaliniuose, kuri buvo itin aktuali dėl nuolat kintančių Valstybės reikalavimų kontroliuojant Covid-19 pandemiją šalyje, svarstyta BUS dalykų vykdymas skirtinguose semestruose, buvo pristatomi absolventų apklausos rezultatai. Susitikimuose derinti tokie dokumentai kaip Vilniaus universiteto studijų nuostatai, studijų programų rengimo, tvirtinimo ir registravimo, studijų tobulinimo, vertinimo ir akreditavimo bei tęstinės po išorinio ekspertinio vertinimo veiklos tvarkos aprašas, dėstytojų darbo laiko apskaitos tvarkos aprašas bei pedagoginių kompetencijų vertinimo ir lygio nustatymo gairių projektas. Posėdžiuose derintas ir skatinimo už įnašą į studijų kokybę tvarkos aprašas. Taip pat diskutuota dėl Ukrainos studentų paramos ir priėmimo į universitetą.

VU partnerystės profesorių ir partnerystės docentų skyrimo patariamasis komitetas

Studentų atstovė – Neda Žutautaitė

Komitetas teikia VU rektoriui nuomonę dėl VU partnerystės profesorių ir partnerystės docentų pareigybių suteikimo. Šios pareigybės leidžia paskaitas Vilniaus universitete dėstyti garsiems Lietuvos verslo atstovams, diplomatams ir kitiems savo sričių specialistams, užimantiems vadovaujančias pareigas ar turintiems didžiulę praktinio darbo patirtį.

Ataskaitiniu laikotarpiu įvyko 2 komiteto posėdžiai, kurių metu studentų atstovė teikė studentų nuomonę apie kandidatus bei juos vertino. 66 kandidatai buvo patvirtinti pareigoms, 1 kandidatūrai dėl fiksuotų kontraversiškų studentų atsiliepimų priimtas kompromisinis sprendimas fakulteto lygmenyje ir sutartis sudaryta vienerių metų laikotarpiui.

Laikinosios darbo grupės

VU studentų paslaugų darbo grupė

Studentų atstovas – Arnoldas Solovjovas

Studentų paslaugų darbo grupės tikslas – išsigryninti visas VU teikiamas paslaugas bendruomenės nariams, išanalizuoti užsienio universitetų teikiamų paslaugų modelį. Siekiama optimizuoti šiuo metu teikiamas paslaugas, nes dalis jų teikiamos skirtingų skyrių ar centrų bei nepasiekia tikslinės auditorijos. Ataskaitiniu laikotarpiu vyko 3 susitikimai. Darbo grupė vykdė susitikimus su studentais, kuriuose jie buvo apklausiami dėl teikiamų VU paslaugų ir jų kokybės.

VU Covid-19 darbo grupė

Studentų atstovė – Neda Žutautaitė

Darbo grupė suburta Universiteto veiksmų ir procesų koordinavimui reaguojant į pandemijos sąlygas ir apribojimus. Darbo grupės kontekste siūlomos rekomendacijos studijų proceso organizavimui, saugumo reikalavimų laikymuisi, galimybių pasų tikrinimui, studentų apgyvendinimo bendrabučiuose sąlygų numatymui, kol buvo reikalinga imtis papildomų saugumo priemonių.

VU darbo grupė dėl Ukrainos padėties

Studentų atstovė – Neda Žutautaitė

Darbo grupė suburta atsižvelgiant į karo Ukrainoje situaciją ir skirta Universiteto veiksmų, iniciatyvų bei komunikacijos derinimui teikiant pagalbą ukrainiečių akademinei bendruomenei, atvykstantiems studentams, darbuotojams, šiuo metu studijuojantiems ukrainiečiams. Darbo grupės kontekste pateikti VU SA siūlymai ir sutarta atleisti ukrainiečius studentus nuo mokesčių už bendrabučius, didinti finansinę, psichologinę paramą bei imtasi kitų iniciatyvų įgyvendinimo.

VU VUSIS3 projekto ekspertų darbo grupė

Studentų atstovas – Arnoldas Solovjovas

VUSIS3 projekto darbo grupė suburta dėl ketinamos atnaujinti Vilniaus universiteto informacinės sistemos. Ataskaitiniu laikotarpiu įvyko 3 darbo grupės susitikimai, kurių metu teikti pasiūlymai dėl naujos sistemos versijos konkursą laimėjusiai įmonei sistemos programavimui.

VU emocinės gerovės darbo grupė

Studentų atstovės – Julija Jarutytė, Neda Žutautaitė

Emocinės gerovės darbo grupė suburta siekiant sukurti emocinės gerovės užtikrinimo sistemą Universitete. Ataskaitiniu laikotarpiu įvyko 3 darbo grupės susitikimai, kurių metu buvo pristatomos užsienio ir Lietuvos universitetų gerosios patirtys emocinės gerovės stiprinimo procese, keliami emocinės gerovės Universitete programos tikslai.